donderdag 21 januari 2016

Hoihoi!

thibault: Dag het was super leuk en we hebben  gelanglauft en morgen naar de chocoladefabriek en niet vergeten dat je me moet halen om 18:22 nog veel groeten.

Hadidja: Ik mis jullie allemaal ,het is hier super leuk we hebben gedoucht doei xx.

Dag mamatje, ik mis je super hard en het langlaufen was echt super leuk. Groetjes Margaux xx.

Dag iedereen , ik mis jullie allemaal heel veel en het langlaufen was echt superleuk maar ik ben wel veel gevallen. Groetjes Axelle

 Dag mama , ik mis jullie vandaag zijn we gaan langlaufen het was superleuk maar ik ben 5 keer gevallen dag. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Haoulatou

Dag mama en papa we hebben gelanglauft!!! Ik vind het toch wel leuk 💋

2 opmerkingen:

  1. Dag lievertjes. Ik zie dat jullie heel veel plezier beleven. Geniet er nog van. Vele groetjes van beertje en poohtje. Slaapwel en tot morgen. Mama van Morgane en Margaux. Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Axelletje en company, geniet maar nog superveel van de sneeuw en jullie bezoek aan de chocoladefabriek...... Wij zitten al vol spanning om jullie verhalen te horen! Dikke kus en tot vanavond! Xxxxx
    Mama Axelle

    BeantwoordenVerwijderen