woensdag 20 januari 2016

Goedemorgen.

Eerste dag was leuk.Ik heb veel sneeuwballen gegooid. Het ligt hier vol met sneeuw en ijs. Groetjes Axl

Dag mama ik heb je nog niet gemist maar ik denk wel aan je. Vandaag gaan we langlaufen en ik hou van je😘 Dean

Dag mama het is hier super tof er zit massa's sneeuw en we gaan langlaufen dada😄 Rami



Hey mama en papa ik mis jullie zoveel en het heeft gesneeuwd vannacht ❄️en vandaag gaan we langlaufen in de sneeuw🎿 het wordt waarschijnlijk super leuk dada mama en papa ❤️💋grtjs 💙
Anaïs

                                                                                                               

Goedendag  mama en papa ik mis jullie. Wist je dat er heel veel sneeuw ligt !!!😃😃😃en dat we vandaag langlaufen, dit gaat dat moeilijk. Ik mis mijn 2broertjes en mijn oma ook !!!👶👦👧groetjes Rasima



Geen opmerkingen:

Een reactie posten