donderdag 6 februari 2014

Wat een avontuur ...

Hallo ouders we hebben weer een tocht gedaan maar een hele dag , jammergenoeg ben ik in de modder gestapt dus ben ik met juf naar Ovifat geweest en wachten op de rest (Robin)

Beste ouders(Tom) vandaag was er een mega grote wandeling met modder om in weg te zakken, Robin is uitgegleden .ik ben een 2 tot 9 keer gevallen was lachen en mooi uitzicht gezien . We zijn daarna naar het hoogste punt van Belgiƫ gegaan .dat was 694m hoog dit was zwaar maar leuk .dit doe ik ooit nog een keer.

Beste ouders(Andy) vandaag was er een grote avontuur. Het was daar modderig meeste mensen zakten er in,ik soms.daarna gingen we naar de hoogste plaats van Belgiƫ. 694 meter hoog daarna gingen we terug ondertussen zitten we in de hotel verder moet nog komen.Doei!


Hey mama en papa alles is hier super leuk een beetje modder maar het lukt wel het is hier super leuk gisteren hebben we een super toffe film bekeken tot morgen Manon Drouard

Hallo ouders we hadden een super leuke wandeltocht maar Robin is wel gevallen in modder.
We zien jullie morgen terug tot morgen!
Van Christie

Hallo mama, ik heb je heel erg gemist we hebben een leuke tocht gedaan hele lange tocht hoor maar toch was het super super leuk om te wandelen het was gelijk Afrika .we hebben veel bijgeleerd.het was leuk om met mijn vriendinnen te slapen het waren 3 stapelbedden ik was beneden aan het slapen en Sophia boven mij en Nadia  beneden Sharon boven nadia Manon d Christie boven Manon . Zo hebben we geslapen er was ook in onze kamer een lavabo daar hebben we onze tanden gepoetst . Dat was het dan ,kusje ,kusje,kusje van Sabina .

Hallo familie hoe gaat het daar ik heb jullie erg gemist ik hoop dat er geen ruzie daar komt .
We hebben de laatste tijd leuke dingen gedaan.
We gaan morgen naar het chocoladefabriek .
Het  gaat echt tof zijn .
Ik wens jullie geluk . Groetjes van Dexter

Hallo vandaag  hebben  we  een hele dag gestapt en ja  wel ongeveer 18 km veel rust gehad  mijn benen deden heel veel pijn ja maar het was wel tof alleen heb ik tot 2 uur 's nachts wakker gelegen. door paar meisjes en juf zei dat we om 7 : 15 gingen gaan slapen maar het was om 9 uur dat is toch een grootverschil  groetjes je lieveling Helena .

Het was een vermoeiende dag we hebben veel gestapt veel van ons viel in de modder dat was grappig maar soms ook niet.Dorsaf!

Hallo we hebben vandaag een hele dag gestapt en het was heel lastig ik ben gevallen in de sneeuw en dat is niet zo plezant maar ik ben er toch geraakt.  Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten