woensdag 5 februari 2014

Hoi hoi

Vandaag waren we eerst drie uur in de trein. Dan  gingen we naar de hotel onze valiezen te zetten .daarna hebben  we een wandeling gemaakt .er was veel modder ,we moesten natuurlijk onze laarzen of sneeuwbotten aantrekken of andere schoenen die tegen de modder kunnen. 5de zijn naar de museum geweest en het 6de heeft het zelfde gedaan maar een andere weg. toen we in de hotel aangekomen waren moesten we onze natte sokken op de radiator leggen en de schoenen op de rek en de jassen op de kapstok .dan moesten we naar de zaal en ze legden alles uit daarna naar de kamers . En je kamer maken met je lakens . En dan moest je eten we hebben eerst wortelsoep gegeten en om te drinken water en dan frieten met vol au vent met mayonaise als dessert hebben we een ijsje .sabina 5a .
Hallo het was vandaag een super leuke dag en we gingen gaan stappen in de sneeuw.Sneeuwige groetjes Manon.


Vandaag hebben we een leerrijke les gehad en het museum was top  en echt leerijk alleen ben ik wel 2 keer gevallen maar Pech groetjes je lieveling Helena !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo met jade we hebben een toffe dag gehad en een leerrijke dag we zijn ook naar het museum geweest het was heel leuk en tot vrijdag daag groetjes jade !!!

Hallo iedereen Manon hier alles is super leuk het waren lekkere frietjes Mmm.alles is hier super leuk
Mama en papa wees dus niet ongerust alles gaat super goed met mij en tot vrijdag daaaaaaag vele groetjes van Manon !

Hallo mama,papa,nika,...ik  mis jullie super
!!!ik vindt het super leuk!vrijdag weer terug!;)ik mis jullie!jullie schat Sophia!

Hallo ik ben Dorsaf we hadden een leuke dag maar ook een vermoeiende dag we wachten nu op de verassing het wordt spannend jaaaaaaaa! Dorsaf

Het was vandaag super leuk voor de eerste dag en nu volgt er een verassing spanend!yarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten